Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zavođenje za Avalu planinu

Komentari (34) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 17 oktobar 2011 21:26
Tomislav kresović
U ovom tekstu dr Veljka Djurića što se tiče položaja SPC u Crnoj Gori sveje izvesniji uticaj Vatikanska diplomatije i potrebe da pojedini krugovi Ruske crkve da se približe Vatikanu preko stvaranja pomesne Pravoslavne crkve u CG bez naziva"Srpska Pravoslavna Crkva"Ovde može biti reč o rafiniranoj igri Vatikana i pojedinih crkvenih krugova RPC da na "kičmi" SPC i preko vlasti Mila Djukaonovića i vladike Amfilohije Radovića krenu u globalističko-ekumenistički pokret koji će na slučaju SPC da provere "eksperiment " uživo odnosno perfidno razaranje SPC na "kointo" dogovora Vatikana i Moskovske patrijaršije.Ispravno reguje dr Djurić kada pporedi Djukanovića kao "crvenog vladikui" vladara koji u modernim uslovima vlada kao i knjaz Nikola.Knjaz Nikola se u svoje vreme približio Vatikanu i Italiji i dao sovj kćer za Vitroija Emanuela III poslednjeg italinaskog kralja.Sada Milo Djukanović i vladika Amfilohije to slično rade sa Vatikanom i globalnom koncepcijom ekumenizma .
Preporuke:
26
21
2 ponedeljak, 17 oktobar 2011 21:29
Radomir
Potpisujem sve sto ste rekli.Medjutim cisto sumnjam da ce Dzomic ostati miran.Koliko sutra mozete ocekivati njegovo najnoviju apologiju u Atanasijevskom stilu gde ce on govoriti o svacemu i nicemu,citirajuci jednu po jednu vasu recenicu i pokusavajuci da im izvrne smisao.To je jedino sto mu se moze priznati da ima od "teoloskog" obrazovanja.Vec sam vam rekao i ponavlja;ne treba se upustati sa njim u takve jalove rasprave.Njega niko nikada nije uspeo da natprica.On ovo radi iskljucivo radi samopromocije i da bi dobio katedru na teoloskom fakultetu u Beogradu ili Foci.Njegovo navodno proterivanje iz Crne Gore nije slucajno.
Preporuke:
25
17
3 ponedeljak, 17 oktobar 2011 22:35
krsmanac
Ne slažem se sa stavom G.Đurića da je naziv "srpska" od neosporne važnosti za Pravoslavnu Crkvu, i ono što je određuje, ma gde ona bila, i u kojoj god državi ona postojala. Naročito treba da pazimo da ne namećemo pridev "srpska" onima kojima to smeta, ili više ne žele da budu Srbi.
Praznoslovlje nije govor bez činjenica, već isprazan govor, koji je veoma prisutan u članku G.Đurića.
Strah i panika su psihološki procesi, ali ako ih vernik poseduje, i trudi se da ih umnožava, vara se ako misli da će time doprineti svojoj veri, a još manje Crkvi.
Princip sabornosti je najvažniji, i nema veze sa "savremenom teologijom". Dajte bilo kog Svetog Oca, da ne naglašava važnost ovoga, ili da govori protiv ovoga. Ovaj princip nadilazi i nacionalno, i svako drugo određenje, koje nećemo imati u Eshatonu...
Dobro je što G.Đurić poziva na nerešena pitanja, ali ako je Crkva ovo tako rešila, nazivom "Pravoslavna Crkva u CG", onda ja verujem svojoj Crkvi u potpunosti.
Preporuke:
21
28
4 ponedeljak, 17 oktobar 2011 22:40
Harun al Rašid
Mr Velibor DŽomić je u bespotrebno širokom tekstu „Nerazumevanje crkve i crkvene misije“, ispravljajući moje greške koje nisu od suštinskog značaja, previđao savremene procese, kao što je na primer političko-verski u Crnoj Gori za koji se ne kuda će odvesti, i koji nisu nezanemarljivi zbog posledica koje će se desiti u bliskoj budućnosti po celinu Srpske pravoslavne crkve!


Pa kako očekivati od onoga koji ne može valjano i bez greške da prenese prošle događaje, a pri tome je istoričar, da će moći bolje da analizira savremene, a kamoli da predvidi buduće događaje? To je ključno pitanje.
Preporuke:
14
21
5 ponedeljak, 17 oktobar 2011 22:41
sukob gledišta
Kada se reaguje sa mnogo više reči od onog što je predmet onda to može da bude i praznoslovlje – govor bez činjenica, na primer.


može i mlačenje prazne slame.

Barski biskup (katolik!) se oduvek zvao Primas Srpski, ili latinski,- Primas Serbiae !

čak to može da se vidi na grobnici novijih biskupa.
Preporuke:
20
1
6 ponedeljak, 17 oktobar 2011 22:51
krsmanac-nastavak
S kojim pravom G.Ćurić sudi da je arhiepiskop Amfilohije malo učiio za progonjenog sveštenika? Pa jel arhiepiskop Amfilohije treba G.Đuriću da polaže račune?
Ne verujem da se Moskovska Patrijaršija grubo meša u pitanja SPC u CG, tj.da bilo šta nameće Pravoslavnoj Crkvi u CG, a još manje da radi na štetu Pravoslavne Crkve. Pa šta ako neki, bezimeni vladika misli drugačije? Pa i vladike se bave abrovima, a to očituju kada huškaju druge...
Zar G.Đurić ne "previđa savremene procese", što na početku zamera o.DŽomiću? Završiću rečima episkopa bačkog G.Irineja: "Današnji crnogorski glavari, među kojima „mnozina” s ponosom ističe svoje bezboštvo, ne uviđaju da je Crkva prostor života i radionica spasenja za sve ljude, a ne sluškinja crnogorstva, ili srpstva, ili bilo koje nacije, ideologije, politike, propagande..." Izvor:http://spc.rs/sr/episkop_bachki_dr_irinej_intervju_dat_gospodji_ljudmili_stojkovitsh_za_nedeljnik_akter
Preporuke:
18
18
7 ponedeljak, 17 oktobar 2011 22:55
Petar Janketić
Fanar je na par koraka od ujedinjenja sa Vatikanom, ali pre potpisivanja unije, Carigradski patrijarh ima ambiciju da postane "papa pravoslavnog sveta", tako da kroz njegov jedan potpis automatski privede i čitav pravoslavni svet u uniju sa papom.

Ali trenutni problem Fanara je što njihova pastva nije toliko brojna da bi oni mogli da se nametnu kao vođe pravoslavnog sveta. Zato oni rade na tome da SVE PRAVOSLAVNE EPARHIJE (BILO KOJE POMESNE CRKVE) KOJE SE NALAZE VAN MATIČNE DRŽAVE POMESNE CRKVE, TREBA DA FORMIRAJU EPISKOPSKE SAVETE NA NIVOU TE DRŽAVE GDE SE ONE NALAZE, A NA ČELU TOG EPISKOPSKOG SAVETA TREBA DA BUDE EPISKOP PO VOLjI FANARA.

To je samo priprema pred 8. Vaseljenski Sabor koji će doneti odluku da svi episkopski saveti prelaze pod vlast Fanara, čime će Carigradski patrijarh steći najbrojniju pastvu i podršku za Uniju.
Preporuke:
24
11
8 ponedeljak, 17 oktobar 2011 23:01
nepatvorene činjenice
Uostalom, Petar I Petrović Njegoš je hirotonisan 13. oktobra 1784. u Sremskim Karlovcima sa titulom „mitropolit černogorski, skenderijski i primorski“.


raznim trikovima i prosipanjem magle u duhu manirizma, tipa "šivaća mašina i kišobran na stolu za seciranje", pokuša se uneti jedinstvo i povezanost nećeg neistovremenog i nesjedinjivog.

ispraznom i nepovezanom retorikom se, smatram, nastoji i izbeći nepovoljne činjenice po neke epigone centara moći.

Smešna je ta manija za celokupnošću. Kao da sve može da se dovede u vezu sa svačim drugim...., kao da sve u sebi uključuje zakon celine....
Preporuke:
6
14
9 utorak, 18 oktobar 2011 08:37
Vaskrsija
Petar Janketić
Fanar je na par koraka od ujedinjenja sa Vatikanom,
Po stoti put iste lazi i klevetanja!
Reci patrijarha Vartolomeja stoje u potpunom kontrastu sa gore iznetim klevetama:In their polemical argumentation, these critics of the restoration of unity among Christians do not even hesitate to distort reality in order to deceive and arouse the faithful. Thus, they are silent about the fact that theological dialogues are conducted by unanimous decision of all Orthodox Churches, instead attacking the Ecumenical Patriarchate alone. They disseminate false rumors that union between the Roman Catholic and Orthodox Churches is imminent, while they know well that the differences discussed in these theological dialogues remain numerous and require lengthy debate; moreover, union is not decided by theological commissions but by Church Synods(
Preporuke:
16
17
10 utorak, 18 oktobar 2011 08:44
Vaskrsija
nastavak-protiv fabrikanata kleveta

Reci mitropolita Jovana Pergamskog o dijalogu sa rimokatolicima:Mitropolit Jovan: Pravoslavni su, u dijalogu sa katolicima, uvek stajali čvrsto na stanovištu da treba da se vratimo na ono što je bilo u prvom milenijumu. Na žalost, postoji i drugi milenijum koji se nikako ne može preskočiti i vratiti u prvi.(podvukao V.) Mnogi pravoslavni, pa i ja među njima, tokom dijaloga u kome aktivno učestvujemo, postavljamo pitanje čemu vodi naš dijalog, da li je moguće vratiti se u period kada smo bili jedna Crkva, kada je u međuvremenu prošlo još skoro hiljadu godina tokom kojih smo se još više odvojili i kada su se javile tolike nove razlike.(podvukao V.)-Tekst predstavlja predavanje Episkopa Ignatija izloženog na međunarodnom bogoslovskom simposionu "Ontologija i etika" 9. oktobra 2003. godine u Velikoj sali Centra za kulturu u Požarevcu.
Preporuke:
14
17
11 utorak, 18 oktobar 2011 08:50
Vaskrsija
Ali trenutni problem Fanara je što njihova pastva nije toliko brojna da bi oni mogli da se nametnu kao vođe pravoslavnog sveta.
Ubi nas neznanje, nikada u pravoslavlju brojnost vernika nije bila kriterijum vaznosti Patrijaraskih katedri.

To je samo priprema pred 8. Vaseljenski Sabor
Opet neznanje. Mnogi sveti oci, zakljucno sa episkopom Nikodimom Milasem su u vaseljenske sabore ubrajali i sabor za vreme sv.Fotija i dva Palamitska sabora iz 14.veka.
Preporuke:
14
17
12 utorak, 18 oktobar 2011 09:04
brm
"Barski biskup (katolik!) se oduvek zvao Primas Srpski, ili latinski,- Primas Serbiae !"..

iz jednostavnog razloga što je bio i ostao zadužen (osim mnogobrojnih tada na primorju) i za malobrojne katolike na pretežno pravoslavnoj teritoriji Srbije.. i nije oduvek, nego do Vojislavljevića i posle Nemanjića, za vreme Nemanjića to je bio kotorski... ta titula se uopšte ne odnosi na teritoriju Pomorja..jer je nadbiskup barski I primas srpski..
znam da vam se ne uklapa u crno bele šeme ali šta ću kad volim istinu...
PS još jedan (MIšinin) Tekst - tipičnog srBskog intelektualca današnjice... ako islite da se intelektualne mudrolije ne sipaju u traktor..varate se .... zbog negativne selekcije nam je ovako
Preporuke:
10
19
13 utorak, 18 oktobar 2011 09:26
Ludi Vanko
Blago vama kad sve to znate i o svemu tako nadugačko raspravljate.Ne ljutite se za nas smrtne malo podaleko i još više dosadno.
Preporuke:
16
2
14 utorak, 18 oktobar 2011 09:49
partijski stručnjak
utorak, 18 oktobar 2011 09:04
brm
"Barski biskup (katolik!) se oduvek zvao Primas Srpski, ili latinski,- Primas Serbiae !"..

iz jednostavnog razloga što je bio i ostao zadužen (osim mnogobrojnih tada na primorju) i za malobrojne katolike na pretežno pravoslavnoj teritoriji Srbije..


zanimljivo da dežurni...."mikroskopske učenosti" imaju maltene za sve da ponude "objašnjenje".

crno postaje belo, itd. poznata mi je takva "dramska tehnika". moraju nešto da "objasne" a istovremeno se sve više kompromituju. Kakav paradoks!

A što se onda Barski Nadbiskup (ekv. Vladika) nije zvao Primas Srbije i Crne Gore/Zete, ili slično?!
naime iz vašeg "objašnjenja" ispada da u CG/Zeti nije bilo katolika.
Preporuke:
13
4
15 utorak, 18 oktobar 2011 10:47
Petar Janketić
Kako ovaj ostrašćeni Vaskrsija "sve zna", a ne zna da čak i njegov ekumenista Vartolomej smatra da se priprema 8.vaseljenski sabor, pa zato kaže:
biće održan Sveti i veliki Sabor, čija priprema se približava svome kraju. ... Ovakav događaj se nije desio od 787. godine. Od 8. vijeka nijesmo imali Vaseljenskog sabora.
(svetigora.wordpress.com)

Inače, te 787. godine bio je SEDMI Vaseljenski Sabor u Nikeji.
Preporuke:
18
12
16 utorak, 18 oktobar 2011 10:48
Petar Janketić
SVETI Justin Popović kaže:
Carigradska jerarhija, skoro na svim svepravoslavnim skupovima, sastavljena je uglavnom od titularnih mitropolita i episkopa, dakle od pastira bez pastve i konkretne pastirske odgovornosti pred Bogom i svojom živom pastvom, - koga pretstavlja, i koga će pretstavljati na budućem Saboru? ...

U poslednje vreme Carigradska patrijaršija je proizvela ogroman broj episkopa i mitropolita, sve uglavnom titularnih i fiktivnih. Valjda se vrši priprema da se na budućem „Vaseljenskom Saboru“ brojnošću titula obezbedi većina glasova za neopapističke ambicije Carigradske patrijaršije. ...

Treba biti iskren: u ponašanju predstavnika Carigradske patrijaršije poslednjih decenija oseća se isti onaj nezdravi nemir i bolesno duhovno nastrojenje koje je Crkvu u 15. veku dovelo do Florentijskog izdajstva i srama. ...

Jer ako do takvog Sabora - ne daj Bože! - dođe, od njega se može očekivati jedno: raskoli i jeresi i pogibija bezbrojnih duša.
Preporuke:
24
9
17 utorak, 18 oktobar 2011 12:01
Petar Janketić
Dakle, formiranje "Pravoslavne Crkve u Crnoj Gori", je deo šireg plana po kojem eparhije SPC u Crnoj Gori treba u skorijoj budućnosti da se odvoje od SPC i pređu pod upravu Carigradske patrijaršije koja po rečima Sv.Justina Popovića ima "isti onaj nezdravi nemir i bolesno duhovno nastrojenje koje je Crkvu u 15. veku dovelo do Florentijskog izdajstva i srama".

Mitropolit Amfilohije se zamonašio u Grčkoj, tako da nije ni čudo što je toliko blizak Fanaru.
Preporuke:
19
15
18 utorak, 18 oktobar 2011 12:46
brm
@ partijski stručnjak

"naime iz vašeg "objašnjenja" ispada da u CG/Zeti nije bilo katolika."

pa stručnjačE šta drugo da VAM kažem nego ala ti vera..partije su čudo!

a objašnjenje glasilo:"bio i ostao zadužen (osim mnogobrojnih tada na primorju) i za malobrojne katolike na pretežno pravoslavnoj teritoriji Srbije."
na mom jeziku mnogobrojni znače - kojih je mnogo a sasvim suprotno od - da "ispada da u CG/Zeti nije bilo katolika."
na pARtijskim jezicima izgleda sve bukvalno znači TAČNO SUPROTNO..e pa ja ne pišem na partijskom..

NE ZNAM KOLIKO IMA SMISLA DA ODGOVoRiM I NA DRUGO učeno PITANjE "A što se onda Barski Nadbiskup (ekv. Vladika) nije zvao Primas Srbije i Crne Gore/Zete" - pitaći Zefa prvi put kad ga sretnem..a da se nazove ipak primas SeReJota?
Preporuke:
5
16
19 utorak, 18 oktobar 2011 12:55
brm
Petar Janketić
zanimljivo, a ja bio u zabludi da Mišina u tekstu napada i optužuje za ekumenizam moskovskog patrijarha ... mislio sam do danas da je on suprotstavljen Carigradskom i da brani pravoslavlje ... kad ono -sve je jedno - kod Heraklita, u Nju ejdžu i kod Janketića..
Preporuke:
7
15
20 utorak, 18 oktobar 2011 14:08
Petar Janketić
@brm

moskovskog patrijarha ... mislio sam do danas da je on suprotstavljen Carigradskom i da brani pravoslavlje
E pa loše ste mislili. I jedan i drugi su suprostavljeni, ali po pitanju ko će od njih dvojice da potpiše uniju sa papom.
Preporuke:
18
9
21 utorak, 18 oktobar 2011 15:21
čtec
Ne razumem zašto istoričar V.Đ.Mišina poredi sebe i o.DŽomića, kada je kulturno da drugi kaže šta misli o tebi. Biće da V.Đ.Mišina ima problem sa identitetom, tačnošću ili faktografijom, pa onda u pomoć uzima i ovakve momente.
Otkud kod polaznika veronauke V.Đ.Mišine toliko nepoverenja u Moskovsku Patrijaršiju? Pri tom, da podsetimo, Ruska Crkva se najčešće naziva Moskovska Patrijaršija, pokazujući da pridev "ruska" nije najvažniji. I otkud toliko napadanje bez činjenica? Da le je V.Đ.Mišina proveo bar nekoliko dana u Grblju, i široj okolini, da vidi koliko je ruski narod i Moskovska Patrijaršija darovala tamošnje crkve i manastire? Ili je i to plod "stavljanja pod šapu"?
Ono što je kristalno jasno je da se u poslednje vreme pisanje V.Đ.Mišine sve više približava stavu i pogledima NVO sektora u Srbiji, a čak mu i stil i rečnik, naročito argumenti, ne zaostaju za ovom nedobronamernom, neistinitom i promašenom odeologijom.
Zar ovo sve doprinosi SPC?
Preporuke:
13
17
22 utorak, 18 oktobar 2011 16:12
Vaskrsija
Petar Janketić
@brm

moskovskog patrijarha ... mislio sam do danas da je on suprotstavljen Carigradskom i da brani pravoslavlje
E pa loše ste mislili. I jedan i drugi su suprostavljeni, ali po pitanju ko će od njih dvojice da potpiše uniju sa papom.
Dosta sa lazima Janketicu, nikada ni jedan od tih patrijaraha nije rekao niti napisao tako nesto. Ovo su tipicne sektaske lazi i klevete, kakvih je odavno bilo u drugim pravoslavnim narodima koji su imali rasklonicke guje u nedrima. Nazalost, sektaska lazljiva, klevetnicka, polemicka retorika se prenela kao kukolj i na nasu njivu.
Preporuke:
9
18
23 utorak, 18 oktobar 2011 16:16
Vaskrsija
Sveti Justin Popovic je navedene reci napisao u vreme smutnji na Carigradskoj katedri, njegove reci su bile podstaknute savremenim desavanjima.Glupo je anahrono ih tumaciti, one se odnose na Justinovo vreme.
Preporuke:
10
21
24 utorak, 18 oktobar 2011 17:43
Petar Janketić
Glupo je anahrono ih tumaciti, one se odnose na Justinovo vreme.

Samo "pametni" ekumenisti poput Vaskrsije ne mogu da vide da je Carigradska patrijaršija stalno na istom kursu (usmerenom ka Vatikanu) poslednjih decenija, te da je danas još i gora nego što je bila u vreme Sv.Justina Popovića.

A ignorisanje reči Sv.Otaca od strane današnjih ekumenista je strašno, da ne može biti strašnije.

Ekumenisti umišljaju da su oni duhovno uzvišeni poput Sv.Otaca (ako ne i veći), te usled takve svoje silne uobraženosti misle da mogu da rade šta god hoće, jer oni "ne robuju Sv.Pismu, dogmatima, ni kanonima". Za ekumeniste ništa ne važi, oni su iznad svega, jer su toliko "načitani i prepametni", da bismo mi svi trebali da se klanjamo njihovom obrazovanju i da ni malo ne sumnjamo u njihove "časne" namere za ujedinjenjem sa Vatikanom.
Preporuke:
19
9
25 utorak, 18 oktobar 2011 18:03
Vaskrsija
1.Crkva (a ne"ekumenisti"- ko god da su oni) je starija od Pisma,Dogmata,Kanona. Ona ih je iznedrila zapisala

2.Crkva postoji od stvaranja sveta (po svestenomuceniku Klimentu, Jermi Rimskom, Grigoriju Niskom, Maksimu Ispovedniku)!

3.Pismo,Dogmati,Kanoni su pismena artikulacija iskustva spasenja koje se daje u Crkvi.

4. Dogmatski orosi su GRANICE, koje se ne smeju preskakati, ali je prostor unutar tih granica slobodan za zivljenje i prilagodjavanje.

5.KRITERIJUM ZA SVE TO JE CRKVA, A NE POJEDINCI.
Preporuke:
11
19
26 utorak, 18 oktobar 2011 18:05
Vaskrsija
A ignorisanje reči Sv.Otaca od strane današnjih ekumenista je strašno, da ne može biti strašnije.
Zloupotrebljavanje je ipak daleko gore od zaobilazenja.
Preporuke:
10
17
27 utorak, 18 oktobar 2011 20:08
Rumija
Ja lično ne volim što se sda crkva u crnoj Gori zove samo Pravoslavna Crkva Crne Gore,smeta mi i to sam postavio pitanje kada smo izlazili na Rumiju povodom obreda.ne sviđaju mi se mnoge stvari koje radi Amfilohije Radović.Naročito sve ono što se dešavalo pri kraju života našega Patrijarha Pavla a onda i sve ono oko smenjivanja i pogroma vladike ARTEMIJA.zAISTA MITROPOLITA NE VOLIM, OSJEĆAM dA NEŠTO JUDINO NOSI U SEBI.i NA KRAJU AKO BISKUP barski može u titularu da bude Primas Srbski može valjda i naša crkva u titularu da nosi SrbskaPCCG!
Preporuke:
23
7
28 utorak, 18 oktobar 2011 21:44
NSPM web
@ Vaskrsija, @ Petar Janketić

Poštovani,
Smatramo da ste iscrpeli argumente i vaše komentare (tj. vaše dopisivanje) na ovoj temi nećemo više objavljivati. Podsećamo i vas i ostale komentatore da se, bez valjanog razloga, ne javljaju višestruko po jednoj temi/tekstu.

Hvala svima na razumevanju,
uz pozdrave od
(super)moderatora
Preporuke:
15
6
29 sreda, 19 oktobar 2011 09:20
brm
Rumija
zbog blizine "problematici" trebalo bi da ste bolje upućeni koliko poređenje sa tom titulom barskog nadbiskupa ustvari pravi štete pravoslavnoj crkvi..
radi se o nabrajanju nadležnosti - nadbiskup Barski I primas srpski - kao što je cetinjski - mitroplit CG I Primorja I Skenderije ....
znam da aktuelnim "dihotomistima" (besmislena podela dva brata na tzv Srbe i tzv Crnogorce) sasvim odgovara da mitropolit bude - Cetinjski I srpski - kao da su to dva entiteta... jedino što to sa tradicijom nema veze .-..ima samo sa partiskim stručnjacima
Preporuke:
3
9
30 sreda, 19 oktobar 2011 10:26
Bijek
@Rumija
Iz kojeg si ti pravopisa učio?! Srbska, kako da ne.
Preporuke:
4
9
31 sreda, 19 oktobar 2011 13:44
Saša
Ko god se odricao srpskoga imena misleći da će mu biti bolje, pa kad mu bude bolje da se vrati, nikada se u srpstvo nije vratio.
Preporuke:
10
3
32 sreda, 19 oktobar 2011 19:46
ivan b.s.
Ko zna,zna.A ko nezna trebalo bi da nauci da cuje.
Preporuke:
1
2
33 sreda, 19 oktobar 2011 19:52
Ivan B.S
Ko zna,zna.A ko nezna trebalobi da nauci da cuje.
Preporuke:
2
2
34 četvrtak, 20 oktobar 2011 23:22
Nikola Zec
Nijesam mislio ali cu se ipak javiti jer se ovdje pominje Grbalj ,mislim da je doslo do zabune jer protjerani svestenik je bio u Pastrovicima,a to je ipak malo dalje ili bolje reci juznije od Grblja, a izmedju Grblja i Pastrovica su Maini pa da se i oni nebi uvrijedili i njih da pomenem.
Cemu sluzi ova rasprava izmedju Dzomica i Misina tesko je reci ali sve mi se cini neka vrsta prepucavanja koja nece nista korisno donijeti,medjutim ni nesto mnogo pokvariti.
U samom tekstu se i sa jedne i druge strane nabrajaju i Sveci i privrzenost Crkvi ni jedan ni drugi ne osporavaju crkvu ali onog drugog okrivljuju za maltene raskol.
Duh Sveti ovdje nije niti moze biti doveden u pitanje ,jer Crkva Bozja nije stvorio ljudski intelekt vec Bog u dane pedesetnice ,a posto je to tako ,i vuci siti i ovce na broju.
Preporuke:
10
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner